Back to Top

 

                  

 

 

    

فرار از روز مرگی

منتشر شده در شنبه, 30 خرداد 1394 09:37
بازدید: 1234

احساس می کنید همه چیز یکنواخت شده و دیگر مثل سابق خوشحال نیستید؟ شاید این بهترین زمان است تا در زندگی تان تغییراتی ایجاد کنید... اگر از روزمرگی خسته شده اید، خوشحال ن...

سعدی سخن گوی برند در ایران

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:20
بازدید: 1012

هرزمان كه بحث پيشينه برند در فرهنگ ايران مي شود، اهالي اين فضا به سرعت از سعدي و ناميرايي مرد نكونامش ياد مي كنند و بعد مثال تاجري را مي زنند كه گوگرد پارس به چين برد...

تصویر و شخصیت برند

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:14
بازدید: 1059

 تصویر برند

پدیده ساده ادراک است که تحت تاثیر فعالیت های شرکت قرار می گیرد.پرفسور کوین کلر،دانشمند و نظریه پرداز برجسته حوزه مدیریت برند، تصویر برند را ادراک مصرف کن...

مدیریت زمان

منتشر شده در شنبه, 30 خرداد 1394 09:32
بازدید: 973

 آيا شما هم به اين فکر مي‌کنيد که کاش زمان بيشتري براي انجام کارهاي‌تان داشتيد؟ آيا به اين فکر مي‌کنيد که کاش مي‌توانستيد وقت خود را به کارهاي مفيدتري اختصاص دهید؟ آي...

برند سازی تجربه محور(Exprience Brand)

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:18
بازدید: 1016

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این ...

یلدای افسانه ای

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:12
بازدید: 984

هزاران سال است که ما ایرانیان شب یلدا را جشن می گیریم و عجیب است که در پست و بلند روزگار این آئین هنوز به دست فراموشی سپرده نشده است و اگرچه کمی کمرنگ تر شده ولی باز ...

رنگ عنصر موثر در برند سازی

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:23
بازدید: 996

در عصر حاضر رنگ، در علوم مختلف از پزشکی تا مدیریت جایگاه خاصی یافته است. این پدیده در دانش امروز از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد مانند فیزیک نور و رنگ، ساختا...

هویت برند

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:16
بازدید: 1064

هویت برند همان جوهره برند است.مهمترین و منحصرترین خصوصیات برند،در هویت برند نمایان می شود.پرفسور جان کاپفرر معتقد است ((داشتن یک هویت،یعنی بودن شما،همانطور که هستید؛ ...

جستاری در مفاهیم برند

منتشر شده در دوشنبه, 25 خرداد 1394 08:08
بازدید: 965

*-يک نام، واژه، نشان، نماد و يا طرح و يا ترکيبي از آنها که براي معرفي کالاهاي يک فروشنده و يا گروهي از فروشندگان بکار مي‌رود تا کالاي آنها را از کالاي رقبا متمايز ‌سا...

صفحه3 از6