Back to Top

 

                  

 

 

    

زبان برند چیست؟

منتشر شده در یکشنبه, 24 خرداد 1394 12:59
بازدید: 993

 یک تصویر، گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به...

استراتژی برند

منتشر شده در یکشنبه, 24 خرداد 1394 11:59
بازدید: 963

استراتژی برند موثر، ایده ی هماهنگ کننده ای است که تمامی رفتارها، اقدام ها و ارتباطات حول آن شکل می گیرند. استراتژی برند در مورد تمام محصولات و خدمات صدق می کند و در ط...

هزینه برندهای مطرح برای طراحی لوگو سازمان خود

منتشر شده در یکشنبه, 24 خرداد 1394 10:34
بازدید: 1010

به نقل از مجله برترین ها برندهای مطرح دنیا متحمل هزینه هایی برای طراحی لوگوی سازمانی خود شده اند که برخی از این هزینه جالب و باورنکردنیست.
هزینه لوگوی توتیتر : 15 دلار...

بازاریابی کالاهای لوکس

منتشر شده در یکشنبه, 24 خرداد 1394 12:49
بازدید: 1161

از آنجایی که چه از دیدگاه مصرف‌کنندگان و چه از دیدگاه فروشندگان، بازاریابی لوکس یک بازی کاملاً جدید است؛ به همین دلیل لازم است که چنین بازاریابی را در کنار بازاریابی ...

دلایل سرمایه گذاری بر روی هویت برند

منتشر شده در یکشنبه, 24 خرداد 1394 11:36
بازدید: 1028

هویت برند خوب-از هر شرکتی، با هر اندازه و در هر مکانی- نشان دهنده ی تصویر ذهنی قابل شناسایی، متمایز و حرفه ای است و موفقیت برند را تسریع می کند. هویت برند به کنترل اد...

مطلب نمونه 2

منتشر شده در جمعه, 08 خرداد 1394 07:07
بازدید: 1195

 

تجربه های خوب و شاد آدم ها از فضا های تفریحی مانند رستوران ها باعث می شود در برند سازی تجربه محور این دسته از خدمات جای برتری داشته باشند . و اینکه در حوزه ی فشن و م...

فرمولی برای تبلیغات و بازاریابی موفق

منتشر شده در یکشنبه, 24 خرداد 1394 12:18
بازدید: 990

 باید از نیاز یا تقاضای واقعی که باید برآورده سازید اطلاع داشته باشید. آیا محصول را می‌توان به منظور کسب سود بیشتر یا به‌صورت رقابتی قیمت‌گذاری کرد؟ آیا این محصول واج...

صفحه6 از6